| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() dock reagerade jag lite på lönen samt dina priser: Kyckling och ris kostar ungefär det i dom inhemska restaurangerna men skall man ut kostar det faktiskt lite mer då är 10k inte mycket i månaden att röra sig på, pengarna går snabbt åt om man inte hittar till dom billiga sakerna. Att jämföra med en thailändares lön och en europé är som att sticka snoppen i elden. Mitt råd är att skriva upp all fakta om priser och glöm ingenting, bättre att vara ärlig och säga som det är än att lura den som tar jobbet. Ja jag talar om erfarenhet då jag har hus där nere och har vistas både i Koh Samui, hua hin, kamala m.m. att skriva in det på AMS är inte lönt på grund av lönen utan du skall nog fortsätta skriva den på sidor som typ av denna kaliber Senast redigerad av mynameisfredrik den 2010-09-28 klockan 18:10 |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Försök att inte tänka Sverige. Varför äta ute flera gånger per dag? Matlåda? Att laga mat själv är väldigt billigt, speciellt i thailand. 40 000 baht klarar man sig långt på om man lever ensam och dessutom skall jobba i thaiet. Men det är ju iofs min åsikt. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Citat:
Om det nu är ev anställda som precis har slutat gymnasiet eller om det är människor som har lång arbetslivserfarenhet och i den lite äldre åldern. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|