FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
T.ex. badrumsmatta(dot)se och dorrmattor(dot)se Lycka till med alla nya domäner och projekt! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Blev ganska nöjd med letaflygresor.se och rymdresebyrå.se
![]() Senast redigerad av kevandro den 2010-10-02 klockan 12:52 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag kan bekräfta att det fungerar att registrera gratis domäner hos Binero när man är inloggad, åtminstone i gamla kontrollpanelen. Utan någon kampanjkod (som jag inte har sett till). Man behöver inte heller beställa alla vid samma tillfälle. Jag beställde 6 st igår och 4 st idag.
Hur är det hos City Network? Jag antar att det fungerar att beställa några åt gången vid flera tillfällen där också? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jo, man kan beställa vid flera tillfälle hos City Network
Dessutom verkar City Network gå snabbare - kanske 99 öre gör att det blir mindre belastning. Jag beställde 10 st hos Binero i natt, bara 3 blev registrerade. Pratade med supporten när de öppnade och fick veta att de kördes (runt runt) mot .se tills de blivit registrerade eller nekade (ni förstår vad jag menar!) så det kunde ta lite tid. När det gått 12 timmar från det att jag beställde gav jag upp och registrerade dem hos City Network där det gick på direkten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hos citynetworks hur gör man för att reigstrera vid flera tillfällen har redan registrerat 43 st och jag vill regga dom andra 7 nu men ingenstans på kontrollpanelen kan jag hitta lägg till eller köp domän...
Hur gör man ni som har gjort? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
När jag har beställt hos City Network tidigare har det inte gått att beställa från kontrollpanelen. Man fick beställa ungefär som om man inte hade något konto där (och fylla i namn etc igen), men sedan hamnade domänerna på gamla kontot trots allt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
De jag beställde hos Binero blev registrerade inom ett par minuter (bortsett från första timmen då jag aldrig lyckades få igenom någon order p.g.a. tekniskt fel eller vad det nu stog efter sista steget). Jag försökte dock inte under dagtid/kväll igår.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
evomedia - gå här för att köra flera domännamn samtidigt. Kör du med samam person eller orgnummer så hamnar det på samma konto som eventuella tidigare beställningar. http://www.citynetwork.se/bulk_order
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Kan man göra massändring för kontakt hos binero, om det går hur gör man? Vill ha samma kontakt id/info för alla domäner men nu är det typ 15 olika... Har provat söka men hittar inte. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|