Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Rewardscript (igen)

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-09-25, 21:09 #1
Dakotas avatar
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1 298
Dakota Dakota är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Dakotas avatar
 
Reg.datum: Nov 2009
Inlägg: 1 298
Standard Rewardscript (igen)

Hej!
Nu efterlyser jag ett rewardscript igen. Anledningen till att jag gör en ny tråd är att mina önskemål ser annorlunda ut nu.

Min budget är 1000 SEK. Det kan låta snålt, men det är första gången jag drar igång något på nätet som kommer att generera pengar (förhoppningsvis), så se det från den vinkeln Jag inser givetvis att jag inte kan få något fantastiskt otroligt för den summan men något som fungerar ska väl allt gå att få tag i.

Det enda som behöver finnas med är:

* Integrering med Webgains (ja, jag är förtjust i Webgains )

* Ref-funktion.

* Sida som för mig talar om vilka som skall få sin belöning samt deras email. Jag skall då kunna markera att belöningen är utbetald så att det försvinner från listan.

* För att få sin belöning så måste man den allra första gången utföra en lead från ett program hos Webgains, dessutom så måste man bjuda in 6 vänner som också utför denna kampanj. När detta är gjort så skall det finnas en knapp där man ber om att få sin belöning.

Efterföljande gånger så skall man bara behöva bjuda in 6 stycken personer för att få belöningen igen.

Hoppas ni förstår tanken

PHP + MYSQL miljö samt helst en anständig design (så det inte bara är en vit bakgrund).

Om ni har något som stämmer in på mina ovanstående kriterier och önskemål, välkommen att PM:a mig! Ni som kontaktat mig förr kan kontakta mig igen om ert script stämmer in på denna annons.

Tack
Dakota är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:59.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017