FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Menar du verkligen "i stort sett alla utom .nu" eller jämför du helt enkelt bara med generiska toppdomäner?
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-09-20 klockan 16:20 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Det beror väl på att det är en mindre populär subdomän som passar väldigt bra just i Sverige.
I inget av våra skandinaviska grannländer heter ju nu, NU så därför är det ju just i Sverige som det passar väldigt bra att använda! Det tror jag är orsaken, precis som jag tror att det kommer vara populärt att registrera .in domäner för engelsktalande (tänk onenight.in/paris... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Om intresse finns hos någon, så skrev jag lite om denna TLD för nåt år sen.. http://www.internetsweden.se/min-syn-pa-nu-tldn/ ..jag tycker inte att speciellt mycket skiljer nu från då..mer än mitt eget engagemang i TLDn då.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Varför skulle .nu användas internetionellt? Det är ju vi i Sverige som tycker det är lite fiffigt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det verkar var många åsikter men ingen som vet säkert
Jag köpte domänen i vart fall och har börjat med SEO jobbet så vi får se hur väl Google tar emot den internationellt |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|