FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vad var det som var så speciellt med denna DDoS? Och framförallt, vad för ändringar har gjorts för att skydda nätverket mot framtida attacker? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
ingen i tråden bör klaga.
Ni har fått varningar i flera år. Ni har ansett att det inte varit så farligt.. så ni har stannat. Då får ni också ta konsekvenserna. Sorry.. sanningen gör ont ![]() Stanna eller flytta.. det är era val. Men klaga inte allt för mycket över det utan "take it like a man" ![]() Eller gör något åt det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag märkte också av att mina domäner inte fungerade en stund idag.
Aldrig varit med om att DNS:erna gått ner tidigare.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är som det alltid har varit hos Loopia, ett lekföretag med garderobsinfrastruktur. Att ens tro att dom skulle klara av ens lite DDoS när dom inte ens har reservkraft.
Samma visa år ut och år in, är väl snart dags börja starta trådar när Loopia är uppe i stället för nere. Loopia ägare har endast som mål att tjäna så mycket pengar som möjligt utan inverstera i fungerande saker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Tyvärr kommer Loopia rent statistiskt och teoretiskt att gå ner inom en snart framtid igen, vi kan bara hoppas att Loopias ägare skärper sig, men visst, det är tur för oss andra webbhotell att dom ännu inte gjort detta. Men som sagt, innan detta händer så känns gnäll över Loopia och uttryck besvikelse igen från mina egna barn, när man säger, gör inte så, den kommer att gå sönder, den går sönder om du fortsätter och sedan gör barnet detta och den går sönder och dom blir ledsna för att det gick sönder. Senast redigerad av Danielos den 2010-12-01 klockan 11:32 Anledning: stavfel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men den siten gav mig ett skratt ![]() Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
![]() Du skulle passa på att köpt en .nu domän istället nu när en annan webhost rear ut dem. Det hade flytit lite bättre, eller den kanske var tagen... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Nykomling
|
loopia har nog sveriges slöaste webbservrar nu efter crystone förstås. Det har varit så det sensate året och inte verkar de ens vilja erkänna att det ett problem. Bojkotta dessa!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|