FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skicka in en sitemap hos Google webmaster tools, detta kan hjälpa dig så att Google känner av din "riktiga" title-tagg och annat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
VIP
|
Kan rekommendera att skaffa fler inlänkar. Ju fler som länkar till dig, ju viktigare tror Google att du är och de besöker dig oftare. Försök även att uppdatera din sida ofta, kanske genom nyheter eller aktuellt bloggposter. Slutligen - ha tålamod, det kan säkert dröja en månad till eller mer innan majoriteten av dina sidor blivit indexerade, om ens det räcker.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ta WN som exempel igen, här har innehållet uppdaterats dagligen under flera år. Därför kommer Google på besök dagligen och indexerar det nytillkommna materialet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har samma problem som författaren av den hrä tråden. Min hemsida http://designbank.se visas med helt fel description på google när jag söker efter den. Det är riktigt gammal information, hur fixar jag detta?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Innehåll is da key....
Om du har vettigt innehåll, dvs. folk söker till din sida och sen aldrig återvänder till sökmotorn, fixar du det fixar du allt. Kom tillbaka om två år. Tid är också en faktor du inte ska underskatta. Lycka till! :-) *** redigera: "dvs. folk gör en sökning och via resultatsidan kommer till din sida och sen..." Senast redigerad av MrBob den 2010-08-23 klockan 14:34 Anledning: Är lite för snabb i fingrarna!! :-) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|