FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Inte bra! Jag trodde vi hade lämnat osaltade/lättsaltade lösenordshashar bakom oss, men det finns tydligen alltid nån sida som inte tagit itu med det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vilka är de 10 största trafikkällorna?
Ange statistik om antal besök m.m. Varför säljer du sajten? om man vill ta det via frilans finans då är det budet + moms som gäller då? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
https://www.flashback.org/sp24540205
Jag kan ju säga att det känns lite skrämmande. Hade gärna sett er gå ut med nåt meddelande / maila alla bloggare. över tusen pers har fått sina lösenord / och ev. bloggar "hackade" nu. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Denna länk är bättre: https://www.flashback.org/sp24540384
1401 lösenord frisläppta... Information är A och O! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Tack för länkarna Jine och expression! Ja, det finns alltid personer som vill hävda sig och visa upp sina "awezome haxXxor skillz", vilket i sig inte är en dålig egenskap. Det är dock synd att de som enbart är ute efter att sabotera även återfinns på ett legitimt forum som WN. Tack också till elitasson för ditt uppmärksammande inlägg, jag åtgärdade det tydligen en aning för sent.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Hmm en sida kodad år 2010 som är byggd med klassisk asp (som varit "dött" i 8 år)
hoppas en eventuell köpare har räknat med att det kommer kosta tid och pengar att hålla den där sidan vid liv. redan nu dras den ju med prestandaproblem PLUS att det finns(fanns) ett "litet" SQL-injektion hål. Finns det ett hål på ett så här pass uppenbart ställe så finns det garanterat flera. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Nykomling
|
Auktion avslutad
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
domänen reggades 2010-07-30 ..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Var väll bara någon som kopierade ett lyckats koncept.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|