FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Helt idiotisk anmälan.
Om någon borde ta illa upp av "smaken sitter i hålen" reklamen, så borde det väl ändå vara en person av det manliga könet? Men tanke på att reklamen ger en helt trovärdig förklaring till den så kallade k-k osten... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Konsthantverksgruppen som ligger bakom förslaget att byta flagga
http://www.pastan.nu/konst-museer/de...aldag-1.884169 Men det finns ett korn av sanning i att den svenska flaggan är hotad. Och det är EU som vanligt och det gäller just korset. http://www.expressen.se/Nyheter/1.20...venska-flaggan |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack hubbert!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Jag ska villigt erkänna att när jag såg reklamen första gången så tänkte jag likadant som kvinnan. Min fru undrade vad jag skrattade åt...
![]() Om det är någon jag skall anmäla så är det mig själv. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag som kvinna anser att det var fel av kvinnan att anmäla reklamen eftersom reklamen inte har med det sexuella att göra. Tydligen har kvinnan som anmälde reklamen ost mellan sina ben ... Okej, den sista meningen kanske var onödig men samtidigt anser jag att det var fel av kvinnan att anmäla reklamen ...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
det där med svenska flaggan är ju ett praktexempel på när "tyckare" bestämmer vad våra nysvenskar anser vara kränkande, ofta utan något som helst underlag på att så är fallet
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Flitig postare
|
hmm dubbelpost
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag skall anmäla galna hål-tanten för att hon har förpestat svensk kvällsmedia (ännu mer än tidigare).
![]() |
Svara |
|
|