FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Avslutat auktion!
Senast redigerad av vykort den 2010-08-01 klockan 14:33 Anledning: Avslutad |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Rapporten innehåller:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hade skrivit fel i adressen. Fungerar som det ska nu.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Låter intressant. Då det handlar om mycket pengar så skulle jag dock vilja veta mer bland annat om hur besöksstatistiken ser ut.
Någon marknadsföring förutom sökmotoroptimering? Vilket webbhotell ligger det på i dagsläget? Hur är det med upphovsrätt på vykorten? Har du köpt rättigheterna för dessa vilka ingår i ett köp, eller har du gjort dem själv? Om du tycker det är känslig information kan du PMa mig det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Avslutat auktion!
Senast redigerad av vykort den 2010-08-01 klockan 14:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej, undrar om du kommer att driva vidare din blogg full koll vykort? eller kommer att ha några sidointressen genom denna till vykort?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Nej, jag kommer att helt lämna alla kopplingar till vykort och gamla bloggen. Jag drar vidare till andra intresseområden
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är mycket intresserad av att driva vidare och utveckla din sajt. Har snickrat hemsidor i 13 år så har många bra idéer. Jag räknar med en helt okej skatteåterbäring inom kort så ska ringa skatteverket imorgon och kolla om det är möjligt att få förhandsbesked, så kan förhoppningsvis ge dig ett bud inom någon dag. Så vänligen ta inte första bästa budet
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag drar igång budgivningen nu och håller den öppen till Lördag 31 Juli
50 000 bjudet via PM |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag ger dig 60 tkr (privat säljare? dvs ingen moms ovanpå det), dock kan jag köpa sajten först i december. Alternativt 10 tkr förskott i augusti och 50 i december.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|