FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det efterlängtade regnet har gjort att jag fått ork att äntligen sätta igång och göra om en organisationssajt från grunden. Jo, 1990 har ringt många gånger och vill ha tillbaka sina ramar och tabeller.
Mycket surfande har det blivit och många skisser ligger här. Det jag nu gått bet på är sidfoten - hur mycket information vill man ha/ska det vara? Vissa har bara © medan andra kör kontaktadress, webbansvarig, ©, sitemap, disclamer/ansvar etc. Vad säger ni? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det beror ju lite på typen av webbplats. För företag där personer väntas vilja komma i kontakt med företaget är det bra med åtminstone grundläggande kontaktinfo tydligt på varje sida, tycker jag.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Länkar till de viktigaste sidorna (för användarna) vill jag ha i sidfoten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Tack!
Vi vill ju gärna att användarna kontaktar oss så kontaktadress kan ju vara ett sätt att markera det. Viktiga sidor var intressant. Jag har sett det i en del fötter men har inte med det i några skisser. Efter allstars post surfade jag runt lite och inser att jag använder dem. Istället för att lämna platsen när jag kommit till sidslutet så klickar jag gärna mig vidare. Intressant, det visste jag inte att jag gjorde. Fler synpunkter mottages tacksamt |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |