FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nä det tror jag inte, men dom ser nog lite annorlunda ut idag.
![]() Men det är inget att skämmas för... Läs detta "En nyligen genmförd brittisk undersökning visar att it-proffs är bäst på sex. It-folket är bättre användare av sexleksaker och mindre själviska än andra yrkesgrupper, enligt the Sun. Dock får inte it-folket visa sina sängegenskaper så ofta. Endast 38 procent har sex oftare än tre gånger per vecka, vilket är betydligt mindre än andra kontorsarbetare. 2 000 personer deltog i undersökningen." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Beror antagligen på att "IT folk" oftare kommer i kontakt med porr på nätet och därefter blir mer kunniga i ämnet.
Jag skulle dock vilja påstå av egen erfarenhet att datafolk har en tendens att vara asociala och i många fall har det en direkt koppling till data/programmeringskunskaper. Till exempel är hardcore-programmerarna som legat bakom många kritiska system och programmeringsspråk varit de mest asociala människorna jag träffat på medan de i medelskicket varit som de flesta av WN:s användare, dvs. relativt lätta att prata med och öppna som människor. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|