FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Sevenday har alltid fungerat dåligt, endast genererat någon enstaka försäljning per månad, men de senaste månderna har det inte blivit en enda, någon som upplever samma problem?
Något måste ju vara galet med programmet från start... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker också det är trögt med Sevenday, men jag fick leads för två lån i maj.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Går trögt här också, men inte värre än vanligt. Sista leadet för någon dag sedan, så det funkar iaf.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag är övertygad om att de blåser oss affiliates. Jag brukade ha 10-20 betalande leads/sales per månad. Jag har lika många leads/sales nu men sedan några månader får jag betalt för 3-4 per månad. Resten underkänns utanför min kontroll.
I maj fick jag 15 leads, tre gav betalt. Det är samma skräp med Lendo. Förr betalade de per lead/ansökan nu betalar de för genomförd affär. Av 48 godkända ansökningar blev det 7 affärer vilket gav 2.100 kr. När de betalade för leads skulle motsvarande ersättning bli 8.640 kr. Jag har med dem för mångfaldens skull, men håller tummarna för deras girighet hinner i fatt dem och de självdör i brist på annonsörer. Länge leve Freedom Finance! Senast redigerad av Paginas Jakobsson den 2010-06-04 klockan 15:52 Anledning: Tillägg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hm. Det är alltså fler som upplever samma sak som jag själv. Jag brukar inte ha överdrivet med antal leads varje månad men det har tydligt varit en dipp under april och maj. Jag vet dock inte om det är bra eller dåligt att veta att andra har samma problem också...Det innebär ju på att Paginas misstankar stärks..
Skall bli spännande att se om juni fortsätter lika dåligt eller om det faktiskt händer någonting med omvandlingarna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Helt plötsligt efter två månaders total torka så har Seven Day börjat leverera igen.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|