FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Antingen sätter du upp egen postfix eller använder mailchimp.com. Jag hade satsat på mailchimp.com
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har använt http://www.campaignmonitor.com/ vid flera tillfällen och det fungerar utmärkt, rekommenderas om det passar dina behov.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
najk: Precis som du själv gissar så är det 3 separata mail som skall skickas med någon veckas mellanrum mellan varje. I och med att du rekomenderar att jag skall använda SPF, innebär det att one.coms kunders mail relativt ofta försvinner i spam filter?
ion: Tittade på mailchimp men såg inte någonstans att de erbjuder endast smtp-server som tjänst. Vi har ju redan vårat egen utvecklade mail script som sätter ihop de personliga mailen och behöver därför bara en server att skicka ut genom. martin-lb: inte heller här ser jag möjligheten att ansluta till deras smtp. Har jag missat det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Du bygger utskicket via deras gränssnitt alternativt "offline" med ett par taggar. Så i just ditt fall så är det kanske inte den bästa lösningen om du behöver hämta information från din MySQL för varje mail.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|