FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Ah visste ej man skiljde på vara och tjänst(eller rättare sagt, tänkte ej så långt. Känns tämligen rimligt och står till och med i texten jag pasteade), men nu vet jag
![]() Kjette: Tack så mycket. Som sagt vill ej vara besvärlig som jag skrev i senaste mailet. Börjar bara tycka det är dags snart. Hade jag ej tyckt om Binero hade jag nog reagerat hårdare men nu råkar jag överlag anse att ni förtjänt era utmärkelse som bästa webhotell i övrigt förutom just jag hade önskat att ni lättat lite mer på er trust ![]() Senast redigerad av Base den 2010-06-16 klockan 00:17 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Emilv: Orsaken jag messade här var väl först och främst för jag ville veta läget då jag anser att jag senaste månaden (främst vi mail dock) uttryckt att jag tyckte jag väntat länge nog och ville ha mina pengar. Säkert har något hamnat mellan stolarna men som sagt jag är ej typen som hoppar in och skriker utan att öht ha kontaktat företaget och frågat status. Jag skrev detta för jag ville veta vad som gällde då jag kände att jag ej direkt kom någonstans i kontakten jag hittills haft. Konsumentombudsmansdelen var väl ärligt talat hälften allvar och hälften frustration, jag är väl ej där riktigt än.
Daniel: Jag har främst konverserat via mail men jag såg väl ej det borde spela någon roll sålänge man får svar. Informationen går ju fram. Inte för att "skrika högst" principen ej oftast fungerar, men jag ser ej varför man ej ska bli tagen på allvar om man ej ringer. Föredrar oftast konversera på mail för då har man svart på vitt vad man kommit överrens om. Inga dåliga erfarenheter av Binero, men en del andra företag jag varit med om att ringer man in sitter där en ja säger som antagligen spelar pong i andra änden och säger det som krävs så man lägger på. Sen nästa gång man ringer in finns ingen indikation på att man någonsin ringt in och ingen information alls om vad man felanmälde eller ville få kontrollerat. MEN nog sagt jag lägger ner för tillfället och ser om Kjette får någon reda på det. Senast redigerad av Base den 2010-06-16 klockan 00:13 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Vill bara meddela att kjette verkar löst biffen, dom skulle göra en återbetalning till mig mer eller mindre omgående. Så problemet är med stor sannolikt löst och jag är nöjd!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|