Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Hjälp med PayPal

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-05-31, 23:37 #1
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 659
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 659
Jag kanske var otydlig, men jag försöker föra över pengar till en annan persons PayPal konto. Men av någon absurd anledning så får jag bara felmeddelandet "Det går inte att slutföra transaktionen ...". Ganska intet sägande

Jag har verifierat kortet.
Oskar G är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-05-31, 23:39 #2
Bara jags avatar
Bara jag Bara jag är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 257
Bara jag Bara jag är inte uppkopplad
Medlem
Bara jags avatar
 
Reg.datum: Apr 2008
Inlägg: 257
Vet ej om detta spelar någon roll men så här står det i transaktionsdetaljer:

Säljarskydd:

Inte kvalificerad
Skydd för dessa objekt har inte mottagits.

Transaktioner utan leveransadress är inte kvalificerat för säljarskydd. Oskar G för att vara säker på att denna betalningen var godkänd. tips för att sälja säkert.

Vi har inte något leveransadress lagrad.


Kanske skall prova att lägga in din adress?
Bara jag är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-06-01, 12:07 #3
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 659
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Dec 2007
Inlägg: 659
Jadu, jag hade min adress ifylld. Tack för tipset annars.

Fick precis ett mail från PayPals support, och jag blir banne mig inte klokare.

I understand that you have tried several times to send the payment and have
been blocked by our internal security system.

Unfortunately, I can neither give you detailed information as to why our
security system has blocked this transaction nor am I able to override or
manually change the security settings.

Please understand that even though we always aim at processing all
transactions immediately we still have to take standard security measures.
We therefore employ complex statistical models to identify transaction
patterns that are out of the ordinary. This is similar to the way banks and
credit card companies work when approving individual transactions. When a
payment is blocked, this is not a reflection of you or your account
activities but rather fits a pattern we have observed in the past to be
associated with higher-than-normal risk.

We regret any inconvenience this may have caused and would like to ask you
to initiate the payment at a later date or use another funding source. To
review our User Agreement please click the Legal Agreements at the bottom
of the page.
Oskar G är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:31.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017