FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Administratör
|
Ta reda på KeyCode på printscreen, och lägg till ett svart lager ovanför bilden så fort man trycker på printscreen.
http://www.quirksmode.org/js/events_properties.html#key Det är ungefär det närmaste du kommer till att blockera printscreen.
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Administratör
|
Ja, om det fungerar alls.. Jag tror att printscreen bara ger ett event på onkeyup, när det är för sent. Men man kan ju alltid testa.
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag föreslår att du visar bloggen som vanligt men blockerar vissa inlägg från din IP. Då borde ju inte din bror be sina kompisar att ta print screens om han själv kan läsa bloggen eftersom han då tror att han kommer åt allt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Och när han går in på bloggen från skolan?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det finns en enkel lösning: publicera bara sådant du står för på internet.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Mina föräldrar gillar inte den typen av inlägg, och det vet min lillebror om - därav all utpressning. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|