Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Loopia nere

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-05-23, 17:46 #11
JensS JensS är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2010
JensS JensS är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: May 2010
Citat:
Ursprungligen postat av danielos Visa inlägg
tartareandesire, jag förstår vad du tycker, men det handlar ju inte om att patrikweb är bäst och att Loopia är sämst, även om det skulle vara så
Det handlar inte heller om de som ddosar Loopia just nu, om ett halvår är det ju andra som gör det och nästa år kanske någon från Kina osv, osv
Det spelar ju heller ingen roll vad Xamda har för insider info om just denna attack, nästa gång är det någon annan, det handlar ju om att Loopia med en vinst på 6 mille borde ha tagit tag i detta, andra betydligt större hosting bolag klarar ju av stora attacker utan problem, så tekniken finns ju, vilket är ju kärnan i vad patrikweb hävdar.

Och hur ska Loopia förväntas göra vad som behövs när det gäller ddos när man inte ens begriper att ett webbhotell bör ha reservkraft? Detta är inte smutskastning från min sida, utan endast en tanke om det hela i debatten.
Det kan inte vara så att Loopia har reservkraft nu för tiden då? Vad bygger du dina uttalanden på?
JensS är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017