FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Precis, har redan frågat FS-Data och de vet inte vad som passar till en HP-server. Köpte datorn begagnad för 2500 kr, så 1900 för ett par nya låter ju i överkant... Tack för hjälpen, har kontaktat serverhuset så förhoppningsvis finns de fortfarande kvar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag hade bara till 380.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag är lite nyfiken, vad var det som gjorde att FS-Data fick ditt förtroende som leverantör på colocation?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du ska givetvis fråga vad för rackstativ som fsdata har.
roundhole / square hole 4 post t.ex. Sen ebayar du som någon föreslog rackskenor, eller bestället från HP's säljakanaler direkt. T.ex. via dustin . Patrikweb må snacka skit om alla firmor som nämns här på WN förutom sin egen.. men jag låter det va osagt om det han säger om FSData stämmer i detta fall. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Skulle väl gissa på fsdata falska marknadsföring och bedrägliga beteende. Och minst inte all deras reklam dom har i alla datortidningar.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Det låter som det är öppna stativ på FS-Data och inte låsta skåp?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan också fråga detta om FS-data - men än mer - vad får dig att inte välja dedikerad server idag - eller molnlösning? Har svårare och svårare att rekommendera dedikerad - men co-lo där du ändå har stort ansvar själt (om du inte kör managed på ett eller anant sätt) känns som mer jobb än vad som behövs idag? Tex att leta rackskenor? Vill bara ha ett loginnamn idag - inte mer. :-)
patrik - vad är det för falsk reklam de kör? Känner det att jag drar lite på smilbanden då de kör med reklam om dubbelt utrymme när standarutrymmet är dubbelt mot deras dubbla erbjudande hos många andra. :-) Dyrt värre i alla fall... Men - de tjänar stora pengar på sina kunder och då kanske man bara skall vara tyst. :-) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|