FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror Blocket.se skulle passa utmärkt för din förfrågan..
Seriöst, varför hyr du inte någon som kan programmera applikationen åt dig? Jag tror inte det finns någon som vill spela tärning med Doktor data. Du kommer ändå ställas inför samma problem, dvs. göra en kravspecifikation för vad du vill ha, och det är ingen enkel uppgift för någon som inte är invigd. Så vill du ha någon som får bröd för mödan och kan dedicera sig åt din uppgift eller någon som kanske får en korv med bröd om två år? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du får nog förvänta dig att folk är skeptiska.
Det har kommit många "jag har en superbra idé, du kodar och jobbar så delar vi på vinsten sen!"-typer här på forumet förr i tiden. Nog en promille om ens det som leder till någon vinst på dessa idéer. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Den utvecklaren jag har idag, han har pappaledigt nu i 8 manader plus att jag startar ett nytt projekt i sverige. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu vill jag ta lite av Doctor Datas parti.
Om Doctor Data kan bidra med startkapital, Bokföring, sälj, annonsering och support samt kanske en liten lön till kodaren + en % andel i företaget. Om man presenterar arbetsuppgifterna och affärsidén för kompanjonen grundligt och kompanjonen tror på iden. Varför skulle samarbetet då inte funka? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Kommer detta "nya" bolag att vara ett dotterbolag till ditt nuvarande bolag?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har ett bolag som driver min hemsida och det bolaget kvarstar och det ar dar min kommande kompanjon eller anstalld utvecklare kommer att arbeta, sen har jag ett bolag till som jag sjalv ager dar jag arbetar som snickare och det bolaget har ingen koppling till bolaget som ager hemsidan.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|