FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Riktigt snygg, även fast den kanske inte är så nytänkande så är det riktigt läckert.
Gillar speciellt hur ni lagt upp det med portfolion. "Ett annat sätt att höja tillgängligheten och nå fler användare är att anpassa webbsidan för alla webbläsare. Enligt statistiken är Firefox, Internet Explorer, Safari och Opera de vanligaste webbläsare i dagsläge. Vi ser till att stödja dessa och våra sidor funderar felfritt i alla webbläsare. Iphone-användare* kommer inte heller att bli besvikna." - Chrome då!? ![]() Senast redigerad av Solaris den 2010-05-15 klockan 11:48 Anledning: Rage |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Man måste ju kunna sluta optimera för denna nästan medeltida webbläsare någon gång. Att ett antal mormödrar (utan hjälpsamma barn/barnbarn) använder den pga av total oinsikt (liksom uppskattningsvis 20% av samtliga i landet där jag bor) är ju trist men måste åtgärdas, eller alternativt ignoreras. Vi får väl alla hjälpas åt att sprida kunskapen om att IE6 är lika modern som ångloket.
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jättefin design Victor, trodde jag alltid låg ett steg före dig men nu ser jag att du kommer ikapp
![]() Jag, och företaget jag jobbar åt (Cypoint) - försöker alltid hjälpa användarna att byta upp sig. Så länge vi bygger för IE6 så kommer folk fortsätta att använda IE6. Det finns självklart undantag. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack Johan! Det viktigaste med det här yrket är eget intresse och engagemang. Sen har jag ju haft bra inspirationskällor ;D
// V |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
[..]På vår webbyrå ser vi till att stödja dessa och våra sidor funderar felfritt i alla webbläsare. Iphone-användare* kommer inte heller att bli besvikna.[...] Om jag far bestamma sa vill jag ha fungerar istallet for funderar ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Ah! Otroligt tacksam! Fixat nu
![]() Att låta någon annan läsa är fortfarande det bästa sättet o hitta stavfel på ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Som de andra redan skrivit, ganska vanlig, men väldigt snygg tycker jag själv. Ett bra arbete!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Tack fr33r1d3
Jag uppdaterar sidan regelbundet få se om jag lyckas att få lite mer "wow" i den |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|