FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Gick igenom min dator och hitta en hel del templates. både färdiga och halvfärdiga. Tänkte se ifall någon var intresserad av någon av de.
Budgivning på varje design. Budgivning slutar 24 timmar efter det senaste budet på varje design. http://www.enormous.se/sale |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kanske bara jag(?) men tycker nästan du satt sälja designer här på WN i system.
Grundregel: Endast annonsering av enstaka produkter är tillåtet. Ingen systematisk försäljning av karaktär som är/liknar affärsverksamhet får förekomma, t.ex. löpande sälja nya datorer, eller samma systemlösning i flera kopior. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sryy, missförstog regeln :/
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ingen som är intresserad av de?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Allvarligt, kan ni/du snälla lägga ut halvfärdiga, halvdåliga och ej-godkända designer i denna forumsdel?
Snälla. 1) Ni säljer dom INTE, titta historiken bland dom andra trådna. 2) WN översvämmas av skitdesigner i förhoppning att säljas. 3) 1 & 2 I övrigt så bryter du mot reglerna som någon ovan påvisade. Du får inte använda WN som marknadsplats och sätta i system att sälja designer, dvs. pusha ut tråd efter tråd med designer och layouter.. "templates" inkluderat. Eftersom någon rättade dig, och sen du BUMPADE tråden och FORTFARANDE försökte sälja dom, vet jag inte vad det är för fel. Skärp dig. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag tycker inte om folk som är otrevliga.. :/
Citat:
|