Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Säljer hela min idé/webbsida + domänet

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-04-22, 20:21 #21
zekighulam zekighulam är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2010
Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av gfors Visa inlägg
man hittade en design som han tyckte om,
WTF, så du säger att det inte är jag som designat sidan? Du vet fan inte hur mycket jävla jobb jag lagt ner på detta!!!!

Och ang. det med att jag frågat om hjälp med kodningen är för att jag ej kan XML ännu och allt det andra som krävs för att fixa mitt problem.

Därför vill jag nu sälja vidare hemsidan till någon annan som kan fixa det.

Om ni nu undrar varför jag ej kan XML ännu, det är för jag ej har världens kunskap på den korta tid jag kodat seriöst, jag är 17 år, fyller 18 om ett par månader.

Haha och herregud vad löljligt att stjäla domänet jag skulle aktivera, bara för du såg att det var ledigt och att jag skulle ha det, så snor du det med en gång.. moget haha..

Kan ni nu sluta skriva hat i den här jävla tråden, jag la upp sidan för att försöka sälja den, SLUTA NU! Herregud blir galen
zekighulam är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-04-22, 20:32 #22
gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare

gfors gfors är inte uppkopplad
Flitig postare

Citat:
Ursprungligen postat av zekighulam Visa inlägg
WTF, så du säger att det inte är jag som designat sidan? Du vet fan inte hur mycket jävla jobb jag lagt ner på detta!!!!

Och ang. det med att jag frågat om hjälp med kodningen är för att jag ej kan XML ännu och allt det andra som krävs för att fixa mitt problem.

Därför vill jag nu sälja vidare hemsidan till någon annan som kan fixa det.

Om ni nu undrar varför jag ej kan XML ännu, det är för jag ej har världens kunskap på den korta tid jag kodat seriöst, jag är 17 år, fyller 18 om ett par månader.

Haha och herregud vad löljligt att stjäla domänet jag skulle aktivera, bara för du såg att det var ledigt och att jag skulle ha det, så snor du det med en gång.. moget haha..

Kan ni nu sluta skriva hat i den här jävla tråden, jag la upp sidan för att försöka sälja den, SLUTA NU! Herregud blir galen
Wow, lugn nu. Har du hållit på med designen länge och väl så ber jag om ursäkt, all cred till dig. Tycker bara den luktar template, speciellt när man kollar typ CSSen. Min personliga åsikt, mycket möjligt att det är fel...

Beträffande kodningen så har jag aldrig kritiserat dig för att du inte kunde det, ingen kan allt, och alla är nya nån gång. Det jag menade var att jag tyckte att det känns som att du fick en idé, det sket sig, och nu ska du sälja en tanke som inte blev något.

Sluta va så jävla sur, och sälj din PSD design istället för att hålla på och försöka kränga en site som inte finns. Hade du bara sålt designen från början och inte fått folk att börja tvivla genom att flumma med domänfrågan så hade du kanske fått några hundringar för PSD filen åtminstone. Du hade ingen hemsida att sälja, du hade en design, det var felet.

Ta inte åt dig så mycket personligt, utan se till att vara förberedd nästa gång du ska kränga nåt istället, och sälj bara något som är färdigt och klart, inte domännamn som du inte ens äger...

Och om det är du som faktiskt gjort designen så kan jag bara säga att jag önskar att jag hade varit lika duktig när jag var 17, för sidan är visuellt snygg. Kör på, du har inte ens börjat din karriär ännu.

Beträffande domännamnet så lär dig läxan, alla blir blåsta nån gång. Så fort man snackar om något är det någon annan som försöker ta din idé...
gfors är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-04-22, 20:36 #23
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2007
Oskar G Oskar G är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Dec 2007
Jag påtalade att domännamnet var oregistrerat två gånger här i tråden innan jag registrerade det utan att varken du eller någon reagerade så jag tog förgivet att det var kaffepaus.se som var till salu.

Ovanstående kan du själv läsa dig till om du läser tråden igen.
Oskar G är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-04-22, 20:58 #24
Medlem

Medlem

Citat:
Ursprungligen postat av gfors Visa inlägg
Wow, lugn nu. Har du hållit på med designen länge och väl så ber jag om ursäkt, all cred till dig. Tycker bara den luktar template, speciellt när man kollar typ CSSen. Min personliga åsikt, mycket möjligt att det är fel...

Beträffande kodningen så har jag aldrig kritiserat dig för att du inte kunde det, ingen kan allt, och alla är nya nån gång. Det jag menade var att jag tyckte att det känns som att du fick en idé, det sket sig, och nu ska du sälja en tanke som inte blev något.

Sluta va så jävla sur, och sälj din PSD design istället för att hålla på och försöka kränga en site som inte finns. Hade du bara sålt designen från början och inte fått folk att börja tvivla genom att flumma med domänfrågan så hade du kanske fått några hundringar för PSD filen åtminstone. Du hade ingen hemsida att sälja, du hade en design, det var felet.

Ta inte åt dig så mycket personligt, utan se till att vara förberedd nästa gång du ska kränga nåt istället, och sälj bara något som är färdigt och klart, inte domännamn som du inte ens äger...

Och om det är du som faktiskt gjort designen så kan jag bara säga att jag önskar att jag hade varit lika duktig när jag var 17, för sidan är visuellt snygg. Kör på, du har inte ens börjat din karriär ännu.

Beträffande domännamnet så lär dig läxan, alla blir blåsta nån gång. Så fort man snackar om något är det någon annan som försöker ta din idé...

Okej, blev arg för det var jobbigt när de kändes som alla var emot mig.

Men ja, återigen jaa, det är JAG som gjort designen, haha jag lovar dig att ja ger dej 5 papp om du hittar sidan ute någon annanstans.

Men det du säger om att de luktar lite template, jag brukar ta mycket inspiration ifrån themeforest, gillar många designers där, så kan blir lite likt deras "stil", men jag snor aldrig någonting, men kör i samma stil som vissa om du förstår.

CSS:n, kolla www.agnarson.com, en kompis sida, där ser du liknande CSS, har använt hans som en grund.
zekighulam är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-04-22, 21:13 #25
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Ursprungligen postat av zekighulam Visa inlägg

Tyvärr är det inte första gången det händer på detta forum. Lägg aldrig ut en domän, som ännu inte är registrerad (inte bara beställd, utan verkligen registrerad och syns i registret hos nic.se) på forumet.

Hoppas du tar det med en klackspark och lär dig av det. Lycka till.
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017