FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ojojoj så fel man kan ha!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Du tog ut ett stycke ur sitt sammanhang så jag hppas att du förstog att jag inte menade att det är rätt att kopiera någon. Bilderna han har i designen gör ju trots allt mycket av helheten. Ta bort dom häftiga bilderna så är designen inte så häftig längre.
Jag hade kunnat köpa designen bara för bilden där killen med luvan är nedböjd med resten av designen om jag hade kunnat använda den för den bilden var klart en häftig bild och värd priset för designen bara den. Jag hade givetvis anpassat resten av designen till samma "grounge" utseende som den headerbilden vilket hade blivit mycket bra. Senast redigerad av DistansData den 2010-04-16 klockan 22:18 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag är inte intresserad av att köpa någon av hemsidorna - ville bara säga att designerna var riktigt fina! Du kan komma till användning i framtiden
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Lite synd att jag inte kan använda den bilden med killen med luvan och bänkpressen bakom sig, hade säkert kunnat få in en kund som ska ha en e-butik som säljer något där den designen passar och skulle vilja ha den inom 1 eller 2 år alla fall :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Normalt sett inte. Det går att kopiera de flesta layouter (utan unika bilder) utan att riskera att åka dit. Därmed blir de i praktiken värdelösa.
Se till att ha rättigheter till samtliga bilder som används i designer. Vad betyder "lånat"? Vad för licenser handlar det om? Mycket dåligt att inte informera om detta direkt.
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2010-04-17 klockan 09:46 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||