FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag har efter mycket strul fått tillbaka avgiften för företagspaket 16.00 efter att posten misslyckats med att leverera det trots korrekt adressering. Paketet fastnade i sorteringen i två dagar, sedan lyckades de inte leverera det trots att adressen var korrekt och mottagaren var på plats, paketet fastnade därefter i sorteringen i ytterligare två dagar varefter det returnerades efter att ha varit i postens händer i en vecka.
Vid det laget var läget akut och jag fick själv leverera paketet.
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Mystica: Även frakten skall krediteras.
Fick till slut ut full ersättning i mitt ärende, alltså marknadsvärdet och inte inköpsvärdet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vilka åtgärder krävdes för det då?
__________________
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|