FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Tänkte lite i natt på en grej och tänkte nu göra en liten intresse undersökning för detta.
Som många vet har jag länge pysslat med adultbranchen och med årena lärt mig en hel del trix och fix för att trafikera upp en adultsida på. Jag tänkte erbjuda kom-igång-med-porr-blogg paket här på wn och lite andra forum. Det jag pratar om är en fullt laglig blogg med licencerat material ifrån diverse sponsorer. Innehållande en WP blog , en unik design , samt med redan existerande trafik. Samt komplett installation av allt på din host, + hjälp av domän val om det behövs. +Inlänkar ifrån några av mina bloggar. Detta paket lämpar sig alltså till nybörjare i första hand I paketet skulle det kunna ingå låt oss säga 4 timmars rådgivning i telefon eller msn om följande punkter : *Hur ökar jag min trafik *Hur skall jag driva bloggen för maximal vinst *Vilka sponsorer skall jag använda och på vilket sätt för maximala inkomster Samt lite basics om vidareutveckling. låt oss säga allt detta för en prislapp på 1500-2500 beroende på design ,skulle det vara intressant? just checking let me know your thoughts =) Nu tänker kritiker och pessimister "vem som helst kan sätta upp en wp blogg och promota adultfriendfinder tex" men saken är den att jag provat egentligen allt som finns att prova inom sponsorer och bloggar (adult) Jag vet hur en wp blogg skall vara utformad för att konventera till pengar. jag vet ganska bra vilka sponsorer som är de bästa för just din kategori av blogg osv. så ja dags att dela med sig av de kunskaperna tror jag. Senast redigerad av knullis den 2010-03-31 klockan 19:04 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Kan du inte berätta mer om exempel som du lyckats med. Lever du på adult-sidor? Berätta om din framgång; om du är framgångsrik efter mina mått (som inte är särskilt höga egentligen) så skulle det vara en intressant idé; dock är jag inte intresserad av adultbranchen.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ahaha nja jag avstår ifrån att redovisa om mina framgångar på WN men till eventuella kunder för detta har jag självklart exempel att visa upp.
Roligt att se ett vuxet svar i denna tråd ändå tack Senast redigerad av knullis den 2010-03-31 klockan 19:02 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skulle iallafall inte köpa någon form av tjänst från någon som börjar skratta (?!) när någon ställer frågor och sedan har mage att skriva något om "vuxna svar".
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
haha! ok ok..jisses
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Du måste sälja in dig genom att säga "Hej; Jag har lyckats med det här! Jag tjänar grymma pengar på det! Vill du också tjäna lika bra som mig? Följ med mig på en kurs så visar jag dig." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
För det första så var det bara en tanke och en intressekoll från min sida.
Sen väljer jag själv hur jag gör min intresseundersökning och ingen annan. Jag vet av erfarenhet att reportrar osv hänger på detta forum och jag har ingen vidare lust att presentera allt jag gör för dem hur renodlat det än må tänkas vara. Jag har sagt jag har exempel att visa upp i såfall för potentiella kunder. Tack för dina/era åsikter dock |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja och dessutom håller jag inte på och lurar någon här jag gör ett intressetest har tidigare fått förfrågningar här på wn och andra forum om hur man tjänar pengar på porr så tänkte eventuellt sälja det som det verkar finnas efterfrågan på .
Senast redigerad av knullis den 2010-03-31 klockan 21:59 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|