FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Om "Webbyrå + IT-Support = Mithon" inte är mer än en rubrik kan Atrox ta sig.
Ingen gillar när ett annat företag försöker åka snålskjuts på domännamn och slogans, men när det gäller en rubrik i en presentation så är det meningslöst tro att man är unik. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej igen, ytterligare uppdatering.
Eftersom Atrox väljer att inte plocka bort sitt blogginlägg anser jag att det är min rätt att berätta hela historian i publik form. Jag skrev en kommentar till blogginlägget för att ge min åsikt för ev. besökare och tänkte lämna historian där då jag åtminstone kunde ge min åsikt för dom som läser det. Denna fick jag i mail kommentar på där dom vägrar publicera den. Jag blir i samma mail anklagad för att förstöra deras tryckmaterial genom att jag har stulit deras upplägg och typsnitt(?) för texten som är aktuell... Känner att jag verkligen inte ha sådan här publicitet på internet. Förstår att det kanske känns bagatellartat för er, men för min del känns det som en rätt big deal tyvärr... Dålig publicitet är inget jag behöver, och vill absolut inte att framtida kunder ska hitta sådant här vid en googlesökning när jag faktiskt är oskyldig vilket knappast ev. kunder kanske kommer ta som en självklarhet, utan tro att det större företaget i Stockholm har rätt och lilla jag är tjuv. Bifogade även en länk till aktuell tråd i mailet till Atrox så dom får möjlighet att ge sin åsikt. Hur skulle ni gjort i detta fallet om ni var mig? Tips och råd önskas. edit: Nu har Atrox plockat bort blogginlägget iaf. Anklagar mig fortfarande för att han plankat men det kan jag leva med så länge dom inte försöker smutskasta mig via sin sida. Senast redigerad av MikaelB den 2010-03-31 klockan 19:04 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|