FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Allt utom "billig arbetskraft" eftersom jag jobbar själv stämmer bra för mig. ![]() Mitt lilla företag har ingen chans att överleva med Sveriges höga skatter tyvärr. Är det någon som startat ett företag i något annat EU-land? Jag funderar lite över hur man ska göra. Jag tänkte försöka mig på att hitta en bra advokat i landet. Hur man hittar en bra vet jag inte men jag ska försöka komma i kontakt med andra som startat företag där och höra mig runt. Hur skulle ni göra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Håller med.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag vill tjäna mer pengar + att jag aldrig gillat vårat klimat. Bulgarien kanske inte är det bästa valet om man tänker på klimatet men jag tänker både på skatter, priser i landet och klimatet. Det kan vara kul att se något nytt än samma gamla skit jag sett i 26 år. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är väldigt bra att se omvärlden. Just nu studerar jag i Skottland och naturen här är helt underbar. Tycker definitivt ni ska resa runt lite.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Administratör
|
Kan inte annat än hålla med. Trevligt och vidgande för vyerna att resa runt. Själv sitter jag i Bryssel nu och jobbar på distans. Lite längre till vacker natur kanske - men väldigt varierad stad i sig. Från endast storbanker, fina butiker och trista kontor till bara pakistanska trånga nattbutiker, callshops och 2nd hand butiker på 5 minuters promenad.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag skulle till Bryssel idag, men det blev inställt.
![]() Det verkar vara en fin stad. ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|