Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Crystone vill ha betalt men levererar inte

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-03-22, 21:25 #11
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
eng3l eng3l är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Aug 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas Visa inlägg
Enligt fabian, har ni inte varit direkt tillmötesgående när det gäller supportärendet, utan det saker händer först när han går ut med det hela här på WN.

Tycker du detta är acceptabelt? Eller skall ni/vi behöva göra en Adfair av det hela?
Jaha, nu är vi där igen. Hälften av sanningen framkommer inte i denna tråd, men jag tycker inte att jag ska behöva dra upp det bara för att bevisa min poäng. Det viktigaste för mig och min arbetsgivare är att våra kunder är nöjda, vilket Fabian nu är enligt det senaste mailet han skickade till mig.

Vad sedan du tycker eller tänker, om någonting som du inte ens har hälften av den bakgrundsinformation du behöver för att ens kunna skaffa dig en vettig bild av situationen, intresserar mig faktiskt inte.

Senast redigerad av eng3l den 2010-03-22 klockan 21:54
eng3l är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-22, 21:49 #12
fabians avatar
fabian fabian är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2004
fabian fabian är inte uppkopplad
fabians avatar

Reg.datum: Jul 2004
Vid tidigare kontakt har Crystone inte varit speciellt tillmötesgående, men jag har fått superbra hjälp av eng3l som gjort vad den som först tog emot mitt ärende gjorde - lyssna på vad problemet var och inte bara gå efter någon svarsmall.

Jag är helt och hållet nöjd med hur eng3l hanterat mitt ärende, och skulle kunna tänka mig att ge Crystone en till chans om jag i framtiden har behov av en VPS.

Jag måste också säga att jag har varit slö i min kommunikation med Crystone, hade det varit jättevitkigt för mig hade jag givetvis varit mer mån om att få igång eller avsluta mina tjänster. Men eftersom beloppen var såpass små och behovet var såpass litet har jag inte fått tummen ur.

Crystone har visat en ny sida som jag hoppas att fler kunder får se mer av utan att behöva starta trådar på WN. Tummen upp för Crystone!
fabian är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2010-03-22, 22:44 #13
Jonas Jonas är inte uppkopplad

Reg.datum: Feb 2004
Jonas Jonas är inte uppkopplad

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Ursprungligen postat av eng3l Visa inlägg
Jaha, nu är vi där igen. Hälften av sanningen framkommer inte i denna tråd, men jag tycker inte att jag ska behöva dra upp det bara för att bevisa min poäng. Det viktigaste för mig och min arbetsgivare är att våra kunder är nöjda, vilket Fabian nu är enligt det senaste mailet han skickade till mig.

Vad sedan du tycker eller tänker, om någonting som du inte ens har hälften av den bakgrundsinformation du behöver för att ens kunna skaffa dig en vettig bild av situationen, intresserar mig faktiskt inte.
Hur skall vi här på forumet agera då?
Skall vi ringa er på Crystone och begära ut all bakgrunds information för att få svara?
Skämt åsido, men du fattar nog poängen, hur skall vi reagera när personer här på forumet säger "A" men inte skriver resten av alfabetet?
Jonas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:52.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017