FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag några av mina siter på one.com. Och har varit nöjd med prestanda och up-time tills nu. Under de senaste månaderna så har siten kanske varit nere en dag per månad. Någon mer som har liknande erfarenheter?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det stämmer, vet några som har kvar sin sida på one som jag träffar dagligen som brukar gnälla rätt ofta att den går ner.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja det stämmer.
One brukar vara nere för mig med, och även om mina sidor inte "går ner" helt och hållet händer det alldeles för ofta att hemsidorna tar otroligt lång tid att ladda och besöka. Detta händer periodvis och rätt var det är fungerar allt som det ska igen, tills nästa eller näst-nästa dag då samma problem inträffar igen. Det blir ju inte heller bättre av att supportern är totalt ovillig att ge bra svar och att de inte alls verkar lida med oss kunder som drabbas. Nu är ju One.com ett billigt alternativ men det känns ärligt talat som att One.com bestämt sig för att "Vår support skall vara svår att få vettig information ur". Nåväl, jag ska inte bara klaga. För det priset vi betalar för webbhotellet så bör vi ändå vara rätt så nöjda med det vi får. Det har som sagt inte alltid varit så här problematiskt utan det är nu på senare tid som detta börjat inträffa. Och det kan mycket väl bero på drastiskt ökande av antal medlemmar. Vilket både är positivt och negativt. Mina tankar Menox |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Samt levererar bredband hem tills deras tekniker. Men deras sida ska flyttas, handlar mer om att det varit mycket andra saker ivägen som ligger på högre prioritet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Hos mig har One.com fungerat ganska normalt senaste månaden. Det har varit för mig 5-6 time outs per vecka och de inträffar nästan alltid vid 15-tiden. Men One.com har många olika servrar och den som jag använder har kanske mindre problem än andra.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|