FAQ |
Kalender |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Fan va bra, Fick tag på Dustins kundtjänst idag som var "En MYCKET Otrevlig tjej" !
Först så frågade jag varför dom inte hade svarat på alla mina 7 mail, som jag hade sänt till dom, fick då till svar att deras mail server strulade. Inga problem men jag tycker att man kan ange detta på deras "Kontakt sida" eller på start sida. Eller ? Men hon tyckte att det är kundens ansvar att se om deras mail kom fram !! VAAA? Det bästa är att jag jag får ingen ny produkt av dustin, utan måste vänta MINST två veckor innan dom sänder ut en ny åt mig! Detta är deras och Postens regler, säger hon ??? !!! Nu kommer det bästa, hon tycker att jag är mycket otrevlig och lägger på luren.. vafaan.............. FFAAAAANNN vad jag hatar dustin, jag har inte råd att ligga ute med en massa pengar, och har inga pengar som jag kan lägga ut till en ny produkt! Nä nu kan Dustin dra åt h-vete, har tagit upp detta med min kära far som driver ett större bolag och handlar av Dustin (i större volymer), han och några till kommer nu att dra tillbaka sin konton. (Detta kommer troligen inte märkas i deras kassa) men det är ju inte bra att bli av med kunder som handlar för exl 350.000.- per år ! |
||
![]() |
![]() |
|
|