FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag undersöker möjligheterna för att bygga ett community med fokus på en riktigt bra bilduppladdningsfunktion och bra kommunikations möjligheter. Jag har tittat på följade sidor som har de funktioner som jag är ute efter:
deviantart.com (speciellt den här) flickr.com Några av de viktigaste funktionerna:
Jag är alltså intresserad av att ha en ganska snarlik sida som de två ovanstående rent funktionsmässigt och undrar då vilka alternativ det finns och om det finns färdiga plattformar som går att använda till det här? Vad skulle en sådan sida kosta att utveckla? Om ens något, går det att utveckla själva? Tacksam för svar! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Det är helt klart något som går att utveckla.
Är du ute efter något som liknar Deviantart så är min fråga till dig: Vad är din budget? Vi snackar om kanske 1-2 månaders arbete. Om det finns något som liknar det du är ute efter vet jag inte. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vi är mer ute efter något färdigt system liksom, som någon kan anpassa till oss så det liknar deviantart och flickr. Vi har kollat lite på joomla och drupal, om någon kan anpassa dem till det vi vill hade det varit skit bra. Vi söker alltså inte ett helt nytt system som någon ska sitta och koda från grund och botten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Lycka till.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Detta kanske kan vara något för dig?
http://extensions.joomla.org/extensi...o-gallery/5396 Ladda upp från "front-end" och skapa nya album Rösta och lämna kommentarer Integrerbar med CB Fungerar med Joomfish Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|