FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Innan jag startade företag kontaktade jag stadens "företags hjälpcenter", "konsumentverket", "Skatteverket" och ställde tusentals frågor, gick på möten mm. Jag kollade upp allt så vitt jag kunde, sedan stal jag inte andras arbeten. Det som var grejjen var att Budera hade en jämförelse av olika priser hos olika annonseringssajter; där de jämförde sig själva med resten. Jag gjorde samma sak med likadana siffror, men självklart så är siffrorna detsamma. Exempel på Buderas bild som de påstod att jag stal: Tradera Blocket Budera 50:- 20:- 10:- Exempel på bilden jag hade med likadana siffror: Tradera Blocket Budera Auktiononline 50:- 20:- 10:- 0:- Layouten på min bild var densamma som deras för jag utgick också från dyrt till billigt. Jag tog dock bort den här bilden i slutändan pga att jag verkligen inte orkade mer med Buderas "hot" och problem. Vill avsluta mitt sista inlägg i den här tråden med att säga. Jag har förstått att jag gjorde fel när jag skickade ett tiotal mejl. Det var fel av mig och jag borde aldrig ha skickat mejl till deras kunder. Har heller aldrig mer gjort något liknande. Vänligen Lance Senast redigerad av Lancelot den 2010-03-09 klockan 00:32 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|