FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Binero har tisslat och tasslat om en 2.0-version ett bra tag nu, och nu har de äntligen lämnat en stängd beta bakom sig.
Ser verkligen lovande ut. Riktigt mycket webb till mycket låga priser! Läs mer: http://www.binero.se Vad säger ni? Någon mer som har testat? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
känns lite 2000-tal att konkurera med utrymme.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Håller med. Vad ska man ha 200 GB till?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Vad jag förstått är det snarare CPU och minne som är det viktiga, medan de höga gränserna för utrymme och bandbredd endast är för att man ska slippa bekymra sig om det eller vara orolig om man kommer gå över den gränsen.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Ja asså 4000GB trafik och 200GB disk är ju inte fel men belastar man servern så åker man ut känns det som?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Ser mycket bra ut.. undrar om detta kommer pressa Loopia att utöka t.ex. trafikmängd och antal databaser som ingår.
Finns det någon demo på Bineros kontrollpanel? Gillade inte den tidigare (?) kontrollpanelen för mitt dåvarande domänkonto hos Binero. Tokgillar dock Loopias. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Fast, om jag förstår rätt så gäller bara den osynliga regeln om man har tunga script som maler sönder servern än när man har ett stort bild-forum där trafiken & utrymmeskapaciteten står i fokus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
obegränsat antal ms sql-databaser för företagskonto låter guld!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Mycket trevligt!
SSH också! ![]() Mycket bra med obegränsat antal databaser. Trevligt med så höga gränser för trafik och utrymme, så behöver man inte vara rädd att slå i taket. Bra att kunna klara en tillfällig peak också. Nu får de andra webbhotellen något att fundera på. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
helt underbart! Det bästa webbhotellet blir bättre! Dem nöjda kunderna blir nöjdare!
![]() och det med utrymmet är väll inget att gnälla över. Bara bättre dem utökar, jag har nog 20st hemsidor på ett företagskonto och det vore bra med en utökning så man slipper oroa sig! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|