FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Pontus: Nja, riktigt så är det inte. Jag hade ett simpelt script där jag angav år och antal nummer och sen genererades en sql-query. Men det kördes lokalt och är alltså inte implementerat i sidan. Men jo, många timmars jobb blev det. Ett pm är på väg.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
För att få ha en länk till bilderna behövs info "Bilderna kommer från seriesam.com" på varje bild på samlaserier.nu, ungefär som det ser ut nu. Ett separat avtal för detta behövs mellan den nya ägaren till samlaserier.nu och seriesam.com. Eller så kan man förstås ta bort bilderna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
förstår inte vad sidan är, försökte läsa nån kalle anka serie, men hela sidan består bara av bilder på framsidan och inget mer? :S
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Sidan är till för att hålla ordning på sin samling av serietidningar. Du lägger in vilka du har, vilket skick dom är i med mera och får en smidig överblick över vilka du nummer du saknar. Man kan alltså inte läsa några serier här.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
1400 kr ...........
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
En kvart återstår av auktionen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
1500 kr bjudet!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Eftersom ett bud inkom under dom sista 30 minuterna så förlängs nu auktionen en timme.
Ny sluttid: 19:00 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Flitig postare
|
1600 kr .......
EDIT: Förlängs det ett timme nu antar jag? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
Då höjer jag till 1650 kr. OBS att wn-klockan verkar gå på GMT dvs en timme fel.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|