Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Varning för tidningen Respons

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-02-20, 00:15 #11
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Citat:
Ursprungligen postat av kriwen Visa inlägg
Tack för tipset, jag gör alltid så nu när säljare ringer upp. Ber dem att maila så att jag kan googla och kolla upp dem. Förra veckan ringde Hewal och sökresultaten på Google var inte speciellt bra och då tackade jag nej till säljaren via mail och hänvisa till det negativa jag hittade på nätet. Fick ett surt mail tillbaks som gjorde mig mer säker på att inte ha med dem att göra. Tyvärr kan seriösa företag drabbas av detta också, ett negativt blogginlägg kan komma högt upp och förstöra mycket. Hur ska man göra som företag då för att få bort sånt?
Det går aldrig att bli av med negativa omdömen, så man måste själv läsa mer än ett omdöme och göra en egen bedömning. Det finns ju de som satt i system att ge negativa omdömen oxo.
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 

Taggar
respons nrespons


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017