FAQ |
Kalender |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Skriv inte under utan maila eller rin och säg att du ångrar dig och inte längre är intresserad.
Men var det en offert så behöver du inte göra något alls, då förfaller det hela när svarstiden gått ut. Ett tips är att ALLTID begära en skriftlig OFFERT, då har du inte förbundit dig till någonting och kan strunta i att svara om du ångrar dig, men leverantörens erbjudande står kvar en viss tid. Telefonförsäljning är ett gissel då kunderna ofta ångrar sig eller blir missnöjda, de får för kort betänketid och tar ofta överilade köpbeslut. Själv köper jag aldrig mer från telefonförsäljare och begär alltid skriftlig offert så jag får extra betänketid. Det är förvånansvärt många telefonsäljare som vägrar lämna skriftlig offert eller som trots det skickar en "orderbekräftelse". Senast redigerad av Conny Westh den 2010-02-17 klockan 02:43 |
||
![]() |
![]() |
|
|