Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Avtal - muntligt?

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2010-02-17, 02:40 #4
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Conny Westh Conny Westh är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Aug 2005
Inlägg: 5 166
Skriv inte under utan maila eller rin och säg att du ångrar dig och inte längre är intresserad.

Men var det en offert så behöver du inte göra något alls, då förfaller det hela när svarstiden gått ut.

Ett tips är att ALLTID begära en skriftlig OFFERT, då har du inte förbundit dig till någonting och kan strunta i att svara om du ångrar dig, men leverantörens erbjudande står kvar en viss tid.

Telefonförsäljning är ett gissel då kunderna ofta ångrar sig eller blir missnöjda, de får för kort betänketid och tar ofta överilade köpbeslut. Själv köper jag aldrig mer från telefonförsäljare och begär alltid skriftlig offert så jag får extra betänketid. Det är förvånansvärt många telefonsäljare som vägrar lämna skriftlig offert eller som trots det skickar en "orderbekräftelse".

Senast redigerad av Conny Westh den 2010-02-17 klockan 02:43
Conny Westh är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
 


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017