FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Hej,
Jag säljer forumet v u x/ e n f o/ r u m . s e som bygger på vBulletin tillsammans med SEO plugginet vBSEO. Forumets nisch är att endast personer över 25 år får registrera sig och delta i diskussioner. Sidan har funnits sedan januari 2009. Aktiviteten är inte stor för tillfället, men det finns några medlemmar som kämpar till och från för att få forumet aktivt. Det finns heller inga inkomster på sidan då jag valt att inte implementera några annonser. Statistik: Ämnen: 168 Inlägg: 1 034 Medlemmar: 128 Aktiva medlemmar: 3 Det som ingår är domän + hela sidan. Utgångspris är 4000 kr. Det är vad enbart vBulletin + vBSEO + temat kostade när jag köpte allt. Auktionen avslutas en (1) vecka efter första inkomna budet. Inkommer bud dom sista 15 minuterna förlängs auktionen med 1 h tills inga mer bud inkommer. Är det något jag glömt är det bara att fråga i tråden eller PM. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Om man använder filer från en annan licens och detta licens nummer redan är kopplad till en annan webbplats kan man bli kontaktad av vBulletins juridiska team för att vara i strid med licensavtalet och tvingas ta ned forumet fullständigt om inte denna licens har gått ut och personen bakom licensen ej valt att förnya den. Med andra ord. Köp ny licens eller ladda upp filerna under befintlig licens och det är grönt. Förresten, varför ska du ha 4000kr för forumet? Licens kostar ~1400kr och SEO kostar ~1100kr. Vart ligger värde i forumet någonstans? Om du nu inte köpte licensen för forumet och SEO när dollarna var som högst då kan jag förstå. Senast redigerad av StateCollapse den 2010-02-01 klockan 12:52 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Fast nu är det ju inte bara plattformen som säljs utan en färdig webbplats med domännamn, template, medlemmar och poster... Du missar lite saker!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Fredrik-s, forumet är för människor över 25 år men om admin är under 25 år, säljer du då? ![]() Senast redigerad av StateCollapse den 2010-02-01 klockan 16:10 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Banned
|
Hade jag haft pengarna eller om man på något sätt hade löst betalningen på annat vis så hade jag lagt 5000kr på en gång.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det var synd att du inte hade pengar, för då hade du haft det högsta budet
![]() |