FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Tjena!
Har en fråga och eller ett problem, frågan är vilket ![]() På sistone har något hänt med vårt nätverk eller vår/andras CSS? antar själv mest detta är ett fel med internetet.. Alla hemsidor jag besöker laddar enormt slött, jag kan inte ladda ner och intallera Google Chrome/FF eller någon annan webbläsare ![]() Innan denna händelse validerades alla hemsidor klockrent (sitter med IE 7) men efter detta blir det kaos överallt.. bifogar sreenshots... Någon som vet vad felet kan vara eller har ett svar!?? Är väldigt tacksam för svar! //Philip Andersson! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Kan du inte installera/ladda hem FF?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Har egentligen ingen aning, men kan det vara något slags cache-problem? Eller encoding?
Att inte kunna ladda ner eller installera webbläsare låter ju faktiskt lite...overkligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Om det skulle hjälpa så kan jag lägga upp firefox installationen på ftp server så kan du hämta hem paketet där ifrån.
Annars, töm cachen. Starta om IE och kanske förmodligen hela datorn. Eller ladda hem den senaste versionen av IE och installera över den gamla, och hoppas på det bästa! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Verktyg -> Internetalternativ -> Fliken Avancerat -> Knappen "Återställ..." |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Har du en uppdaterad antivirusmjukvara? Den säger ingenting?
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Rensa cachen i IE. Starta om webbläsarn, fungerar inte det så sök igenom datorn efter virus och installera FF, mycket bättre (enligt mig).
Lycka till! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Rensa cache o allt. Ominstallera läsare. Om inte det funkar så kör du bara den klassiska stilen: systemåterställning som nästan alltid funkar.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|