FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag skulle gärna se bindestreck i php-stöd, eller kanske ännu bättre "stöd för php". Dito för mysql.
Webb-FTP borde väl stavas med två b på svenska. Ta bort "som är reklamfritt!" och sätt "Reklamfritt" som en egen punkt. Det kanske var det som gjorde att jag vid första överblicken tänkte "ingår inte php i baspaketet?", innan jag såg att det stog faktiskt php på baspaketet också. Det borde finnas någon förklaring till vad "Cloudkonto" innebär. Det känns för övrigt inte som ett svenskt ord. Det står inget om huruvida backup görs, och om det i så fall är enkelt att själv återställa sin backup. "html eller php filer" -> "html- eller php-filer" Man brukar väl oftast ladda upp bilder också..? Det låter som om man alltid måste ladda upp html/php, även om man använder sitebuilder. "cloudhosting teknologi" ska vara ett ord, eller kanske bindestreck eftersom första delen är engelska. Är det ok att kalla något för "privatpaket" och sedan skriva finstilt längre ner att moms tillkommer? Rubriken "Gratis Webbhotell för alla!" ger också intrycket att sidan (till stor del) riktar sig mot privatpersoner. Senast redigerad av BjörnJ den 2010-01-15 klockan 19:44 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|