| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Nyhetsbrev 2010-01-12
Nya program hos Adtraction Adtraction önskar god fortsättning på 2010 och inleder det nya året med att presentera ytterligare tre attraktiva program! Bank2 Bank2 erbjuder sparkonton med attraktiv ränta samt bolån till personer som blivit nekade av sin traditionella bank. Moderna Försäkringar Moderna Försäkringar erbjuder prisvärda försäkringar. De satsar stort på webben och har byggt en hemsida för maximal säljkraft. Flygvaruhuset Flygvaruhuset är idag ett självklart val för svenska resenärer med över 2 miljoner nöjda kunder sedan starten 1989. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Adtraction inför utbetalningsgaranti
Det svenska affiliatenätverket Adtraction inför ytterligare en nivå av säkerhet för sina publishers. Adtraction garanterar att provision för samtliga godkända transaktioner i Adtractions nätverk alltid kommer att utbetalas, även om en annonsör mot förmodan inte skulle betala Adtraction. Eventuella förluster till följd av obetalda fakturor täcks således till fullo av Adtraction. Publishers kan alltid vara helt säkra på att få betalt för samtliga godkända transaktioner som förmedlats genom Adtractions nätverk. Adtractions annonsörer sköter sina betalningar exemplariskt och det är bakgrunden till att det är möjligt att införa en utbetalningsgaranti. I enstaka fall har enskilda annonsörer dröjt med att betala fakturor, men detta har inte drabbat publishers eftersom Adtraction använt egna medel för att betala publisherprovisionen. ”I praktiken har vi haft en utbetalningsgaranti sedan vi påbörjade verksamheten. För att tydliggöra detta för publishers inför vi nu formellt en utbetalningsgaranti. Genom att garantera utbetalningar till publishers vill vi visa att vi respekterar deras arbete och tar ansvar för de annonsörer som finns i vårt nätverk” säger Simon Gustafson, VD för Adtraction. Adtractions utbetalningsgaranti Adtraction garanterar att provision för samtliga godkända transaktioner i Adtractions nätverk utbetalas, även om en annonsör mot förmodan inte skulle betala Adtraction. Garantin träder i kraft om en annonsör inte har betalat en faktura vid ett ordinarie utbetalningstillfälle. I sådant fall garanterar Adtraction att utbetalning till publishers kommer att ske vid nästa ordinarie utbetalningstillfälle oavsett om annonsören har betalat fakturan eller inte. Även fortsättningsvis är det alltså viktigt för att annonsörer att betala fakturorna i tid för ett bibehålla en god relation med publishers. http://www.mynewsdesk.com/se/view/pr...garanti-363598 |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|