| FAQ | 
| Kalender | 
|  | 
|  2010-01-13, 13:44 | #1 | ||
| 
 | |||
| Bara ett inlägg till! | 
			
			Bit i det sura äpplet och skicka en ny och påpeka till kunden att han angett en gammal adress.
		 | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2010-01-13, 13:52 | #2 | |||
| 
 | ||||
| Klarade millennium-buggen | 
			
			Det du beskriver händer mitt företag ungefär tio gånger i veckan (ingen överdrift). Posten slarvar bort försändelser. Kunder stjäl. Oavsett vilket så är det du som säljare som står risken. Bara att skicka kundens varor en andra gång eller att återbetala pengarna. Har du precis startat verksamheten så kan jag tala om att det här kommer du att få göra ofta och mycket. Skrymmande brev är ett helvete.
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |