FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Så länge det inte rör sig om reg. varumärken är det inte troligt att någon skulle ta det till prövning. Det kostar en hel del pengar och negativt rykte. I annat fall skulle man inte kunna regga någon domän alls eftersom den teoretiskt skulle kunna gå till någon annan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Du hade troligen fått samma svar oavsett vilken domän det gäller, även om det hade varit sidan.se eller kj4ngsiuywehhgsdlöktuyilvb7i4jtg.se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
Ska registrera en vanlig domän och en med bindestreck tror jag i nuläget. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Banned
|
Jag såg till min förvåning att hans domännamn går ut 6 februari 2010, om jag samma dag, vid 00.00 registrerar domännamnet www.turkietforum.se vad händer då? Får han komma på ett nytt då eller vad sker?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Så om nuvarande ägaren inte betalad domänen på 4månader så kanske den är din. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Banned
|
Så jag kan alltså inte 00.00 den 6 Februari registrera den domänen utan jag måste vänta tre månader? Har dom tre månaders väntetid på alla domäner som går ut för att den tidigare ägaren ska få chansen att registrera den på nytt?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Men lär dig leta reda på fakta istället för att ställa 10000 frågor, det tjänar du på i längden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Dessutom är thailand(s)forum.se inget större konkurrent, utan sidorna kompletterar varandra på sätt och viss, för de som surfar på båda. Att ta till ATF är inga problem från ekonomisk synvinkel, men löjligt i alla andra aspekter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Banned
|
Citat:
För jag när ser ditt användarnamn kommer jag att tänka på: http://www.terabyte.se/index2.php?set_lang=sv |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|