FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hej
Jag söker nu igen lite annonsplatser till vår sajt www.dunken.se. Jag vill endast ha sidor som passar in på det folket vi har. Bäst är om ni kollar vad vi har och om det kan passa på er sajt? Vi kan anpassa annonserna rätt bra till er sajt men hör av er så kan vi prata mer. Ni bör även ha mer än 500 unika besökare om dagen. mvh/Tomas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kan erbjuda dig en plats på en site med ca 1800-2500 unika per dag. Målgruppen är ungdomar (mest män). Om du är fortfarande intresserad, släng iväg ett PM.
/Jerry ps. "Jag spammar säkert" - Vad i helvete!? Hur kan jag spamma när jag har ETT inlägg??? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Det är väl så man spammar olika sidor 1 inlägg på varje, inte spamma i samma forum.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag vill inte skäpa ner dunkens tråd men känner mig tvungen att försvara mig, blir väldigt irriterad över att stämplas som spammare utan att ha gjort någonting. Varför överhuvudtaget ha en sån grupp, då kan man lika gärna radera den användare.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu är du ingen spammare längre
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu har ju inte min site över 500 unika besökare om dagen, men målgruppen är klockren.
Siten jag pratar om är http://www.crotalus.se och är ett forum för reptilintresserade. Vi har stadigt mellan 250-350 unika träffar om dagen, har sett en lite ökad trend senaste halvåret. Planer på vidareutveckling finns och kommer att ske under 2010. /M |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|