FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vi använder oss av http://www.quill.se/kuvert-etiketter...1-mm-14-st-ark
Där får vi plats med avsändare, mottagare och stämpel för "Porto betalt" (om man skapar etiketten själv och förminskar den ikonen lite). Etikettarken går att använda om igen, så använder du 2-3 en dag, så kan du använda resterande någon annan/andra dagar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Har nu i alla fall gått och köpt adresslappar på Clas Ohlson och de fungerar bra för nu. Men nästa gång skrivaren pajar så blir det en billig skrivare att skriva ut med och en etikettskrivare till etiketterna.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Billig i inköp billig i drift. Fungerat klockrent i över 2 år nu. Har nog skrivit ut ~10-15k etiketter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
gammal tråd men tänkte bara berätta om min nya kärlek: Brother QL 500A från cheapink.se. 400kr, en halv rulle 29x90 etiketter följer med. Är förresten seriösare företag än det ser ut, jag ringde och pratade med honom för jag blev misstänksam när det var billigt och enkel hemsida, han var bra att prata med.
Den skriver ut adressetiketter på en kick, de hamnar på en ramsa och när jag förberett de beställningar jag ska skicka klipper jag av den med den manuella kniven och så har jag alla jag behöver samlade på en remsa, perfekt! lunarmys, hur utformar du dina etiketter för att få med avsändaradressen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Se bifogad bild
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Gjorde också som dig att jag skrev ut klippte och tejpade men gav upp snabbt, tog för lång tid min tid är värd mer:P Plus att det ser oproffsigt ut.. Känns skönt att veta att många använder QL skrivarna ![]() Senast redigerad av evomedia den 2009-12-12 klockan 11:03 Anledning: Såg nu att tråden var gammal:P |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Måste säga att dom har bra priser men är den krångligaste butiken jag har varit med om... Tog typ 10 minuter att genomföra köpet produktsidan öppnades i nya fönster osv osv |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
men lunarmys, tycker posten att den där designen är okej? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Tröttnade på att skriva ut adresslappar och när jag köpte en ny laserskrivare ville jag inte paja den. Så jag köpte mig en Brother QL-500 etikettskrivare vilken funkar grymt bra.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|