Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Blir hotad av advokater om dåliga reviews

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-12-05, 12:52 #1
Ciffans avatar
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Ciffans avatar
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
@Westman Visst men det ingår i vad som brukar anses som ett bra sätt att bemöta kritik. Att själv komma med sina synpunkter. Men jag tror att många kan vara i behov av att få läsa lite om hur man gör så att det inte blir i stil med den kränktes anklagande "och det ska ni bara veta att den resenären var inte klok i huvudet. När vi startade så ..." Att få läsa att man ska tacka för att en resenär tagit sig tid att formulera sin kritik ... Att man ska beklaga för att någons resa inte blivit till den upplevelse både de och företaget önskar ... Visst floskler men det tjänar ett bra syfte - att man som får en positiv start på sitt bemötande och kanske kan hålla den tonen hela vägen ut.
Ciffan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:15.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017