FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tycker det känns mer ok med reklam via vanliga posten än spammail. Troligen eftersom när det blir mer kostsamt att skicka reklamen så blir reklamen mer relevant för mottagaren, och mängden direktadresserad reklam jag får med vanlig post är inte överdrivet stor. Jag lär väl dock ändra uppfattning om mängden reklam ökar.
Vad som gäller juridiskt angånde reklamutskick kan jag inte uttala mig om. Jag tror att de måste ange adresskälla. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jo jag är enig, det känns mindre påträngande i brevlådan av någon anledning (konstigt egentligen eftersom det kräver mer hantering av mig som mottagare om den inte är önskvärd)
Det hade varit intressant om någon ville komma med kommentar ur ett lag aspekt. Nu har jag inte studerat deras kataloger så noggrant, men jag tørs nästan säga att dom inte har angivit källa på sina kataloger, d.vs vart dom har fått tag i min adress. MVH Fredrik Näs |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Som företagare får man nog helt enkelt stå ut med en massa irriterande "erbjudanden". Det minskar dock med tiden såvida man inte syns på fel ställen.
![]() |
Svara |
|
|