FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ok nu har jag gjort ännu fler ändringar, vad ska mer ändras? Synpunkter?
www.brandskyddsinfo.se/bilder/3.jpg Jag har bytt ut alla typsnitt till verdana eller arial för att det ska fungera för alla, men jag har några frågor. Hur reagerar webbläsare på olika attributer såsom strong, sharp etc, fungerar det att använda detta? Jag tycker att tex headlines ser betydligt bättre ut med Strong när det blir större textstorlek. Vilka typsnitt skulle ni använda? På produkt 1 så används Verdana bold 15 strong i headline I texten är det Arial 13 standard På produkt 2 så används Arial bold 15 strong i headline I texten är det Verdana 13 standard På produkt 3 så används Arial bold 18 i headline I texten så används Arial 13 standard sharp Mvh / Lars |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Nykomling
|
Förlåt att jag inte skrivit detta men, detta är ingen köpsite, man kan inte köpa sakerna.
Det är en intern site för brandmän i olika länder att kunna disskutera kring produkter vi använder. Flaggorna beskriver i vilka länder som produkten används. Om man klickar på något om produkten så kommer man till en sida som är dedikerad till den produkten, där man kan disskutera och få mer information etc. Senast redigerad av LarsAgerstrand den 2009-11-18 klockan 16:03 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Här kommer nästa,
Jag prövade sätta fyrkantiga flaggor på första produkten. Jag tog bort valen i toppen, sorteringsordningen måste finnas men jag satte den i baren ovanför. Då det kan bli många produkter i en kategori så satte jag även ett val längst ner nu om att visa 100 / sida istället. www.brandskyddsinfo.se/bilder/6.jpg |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|