FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vilket OS? | |||
Windows XP |
![]() ![]() ![]() ![]() |
45 | 36.89% |
Windows Vista |
24 | 19.67% |
Windows 7 |
38 | 31.15% |
Linux |
36 | 29.51% |
OS X |
35 | 28.69% |
Annat, nämligen... |
6 | 4.92% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 122. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Administratör
|
Laptop med dualboot vista (låg på från start) och ubuntu. Blir för det mesta vista eftersom jag har allt jag behöver här och varit för lat att fixa in det i ubuntu.
Laptop med xp/vista, stationär med ubuntu, stationär med ubuntu som råkar befinna sig 100-talet mil härifrån. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Mac OS X Snow Leopard på min primära dator (senaste 15" MacBook Pro) och Leopard på min seedbox/mediadator (08' 15" MacBook Pro utan skärm).
Förhoppningsvis fyller jag på med en Dell Mini med Snow Leopard till våren ![]() Mac har allt man behöver så länge man inte spelar vissa spel, de jag spelar funkar utmärkt på Mac och annars så är PS3 huvud spelmaskinen. Enda anledningen till att faktiskt inte köra Mac är priset. Senast redigerad av KarlRoos den 2009-10-26 klockan 19:34 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
FreeBSD FTW
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Medlem
|
Netbook med Windows 7,
Laptop med Windows 7, Filserver/allmänt slitochsläng med Windows XP, Min huvudmaskin Windows 7 Farsans burk Vista |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Windows Vista
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
AIX (nu är det mer än 10 tecken)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Windows XP på desktop - för photoshops skull
Debian GNU / Linux på serverparken - för stabiliteten och prestandans skull |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Hm, jag kør:
På Htpc: Win 7 Ultimate på Filserver (NAS) så kør jag FREENAS (linux) På kontorsdator (stationär) så kør jag win7 på en dev server har jag winxp sp3 på min mac har jag OSX Leopard, (får nog Snøkatt i posten idag) på 2 andra laptops har jag win7. Ah, på vps:en har jag Ubuntu ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
3 x Win XP
2 x Ubuntu 2 x Debian (VPS) 1 x Vista ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag saknar OS/2. Synd att det las ner.
Jag startade nyligen min gamla 486:a som har OS/2. Det som var mest otroligt var att klockan gick bara en halv minut fel trots att datorn inte hade varit igång på en väldig massa år. (Ja, datumet var rätt också.) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|