FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Jag rekommenderar F1 hotell, finns ingen personal där. Du betalar med kreditkort i en automat och dörrarna öppnas. Sedan får du ett kort som du använder för att komma in i ditt rum. Att dem säger max 2 personer per rum stämmer möjligtvis, men dem märker knappast om ni är omedvetet 1 eller 2 personer extra i ett rum. Rummen har fönster och ett handfat typ men ingen dusch, det får man dela med andra. Billigt och ganska bra. Frukost ingår också vad jag vet. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Om du kan tänka dig utanför stan är ju Rica Talk i Älvsjö riktigt bra. ****, frukost, bra kommunikationer, 8 min till stan. 3 bädds rum för 995 dvs 332 per skalle.
Men Vanadis funkar även om det är väldigt enkelt. Micro är också OK. Annars är pesionat Oden också bra. Du har även budget rum på till exempel Gustav Vasa Hotel på Odenplan för cirkus 695 dubbelrum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Ska iväg nästa helg till staden, har det kommit några nya attraktiva erbjudande/ställen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Du kan alltid hyra en campingstuga, en stuga på flottsbro för 4 pers. med dusch/wc kostar 625:- / natt.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Eller bo i eget rum på STF-vandrarhem. Gärdet och Långholmen är riktigt fräscha, det är som att bo på hotell men kostar 500-600 kr per natt för två personer. Af Chapman och Fridhemsplan är mer centralt men lite mera vandrarhemskänsla.
På www.stfturist.se kan du kolla priser och boka. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Diggar af Chapman på Skeppsholmen. 185 kr natten och de har rum för 6 personer.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är av naturliga skäl populärt bland ungdomar men man får nog vara medveten om att stöldrisken är större på sådana ställen.
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Tack för tipsen, ska ta och kolla vidare på de och se vad det kan bli.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|