FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Blev nyss uppringd av en lågt stående varelse som
pratat fort och försökte kränga, med mitt "OK" via inspelning per telefon. Någonting med bolag bla bla .nu Heter siten.. Tror att han var en skåning minns inte... Dock minns jag mitt NEJ tack vill inte vara med.... Vid flera gångers upprepning... Någon mer som har blivit uppringd av denna herre? - Pratar snabbt - Luddigt - Försöker lura på ett paket 1995:- - Gratis första 3 månaderna osv... - Otrevlig fan.. Det kommer säkert en faktura inom kort som polisanmäls pronto.... Vad heter skit bolaget???? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har du inget nr ?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Gert Fylking tog upp en liknande sak på Rix Morronzoo imorse.
Var hans fru som hade blivit uppringd av nåt bolagsregister med en .nu adress som jag givetvis har glömt bort. Hon hade blivit erbjuen ett medium opaket som hon tackade nej till och hade lagt på luren, sen kom det en faktura på ett baspaket. När hon hade konfronterat dom så hade de sagt nått i stil med "Om du inte vil ha ett mediumpaket så är det väl klart att du får ett baspaket". |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej inget nummer tyvärr...
Men män med facklor och högafflar är redo..... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, detta Eniro...
Fick ett samtal för någon vecka sedan för att bekräfta de uppgifter "jag själv lagt in" ... som jag för övrigt inte hade en aning om att jag gjort. Jag sa att de uppgifterna inte ska vara där och han la på luren i örat på mig innan jag pratat klart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Nej inte Eniro...
Men det är för övrigt ett skit bolag... Kolla mina tidigare trådar om dem.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
|
Citat:
Sen börjar lögnerna om att det kostar si och så och att det är omöjligt att vara med gratis med "basuppgifter".... efter någon dag så är mina uppgifter sökbara på Eniro .... Trots att jag tackat nej.... Eniro är nog det mest oseriösa bolaget i sin storlek i Sverige i alla fall.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tips 1: Svara inte.
Tips 2: Om du svarar, lägg på. |
||